Tykający silnik ??

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Tykający silnik ??

Post autor: kostek_ja » sob kwie 19, 2008 18:55

Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Maros » sob kwie 19, 2008 19:01

panewki?

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: kostek_ja » sob kwie 19, 2008 19:03

Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

beemek

Re: Tykający silnik ??

Post autor: beemek » sob kwie 19, 2008 19:08

Nie ma co panikowac .Ty masz stosunkowo mloda maszyne i tam juz problemu z panewkami nie bylo.Jakkolwiek to co piszesz przypomina mi moj przypadek ale z S50.Jesli stukot sie nie nasila z czasem to proponuje bys dokladnie przejrzal wlasnie plastyki bo moze cos ocierac.Panewka wali bardziej "metalicznie"

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Tykający silnik ??

Post autor: tom_kulturysci » ndz kwie 20, 2008 02:21

mi sie zdaje ze nawet przy tych 26 tys panewki tez "siadaja", nie mowie tutaj o Twoim przypadku ale maly przebieg nie jest gwarancja ze nie moga to byc panewki...

oby to cos tego typu jak pisze beemek czyli plastyki

beemek

Re: Tykający silnik ??

Post autor: beemek » ndz kwie 20, 2008 07:24

kostek_ja pisze:Przy moim przebiegu (26tys.)??
a to nie ty Kostek wspominales ostatnio ze jestes przed wymiana oleju???

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Bombel » ndz kwie 20, 2008 11:24

Panewki strasznie nie lubia starego lub zuzytego oleju, ktory juz nie ma odpowiedznich wlasciwosci smarnych... Szczegolnie przy ostrym stylu jazdy. Uwazam, ze oliwe przy czestych wypadach na tor trzeba wymieniac czesciej niz wskazuje komputer.
Przy lataniu bokiem i niskim stanie oleju panewki najbardziej dostaja po dupie i przebieg nie ma tu zadnego znaczenia.
Ale nie przejmuj sie, jak cos to beemek ma taki silnik na sprzedaz ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Pablo » ndz kwie 20, 2008 11:47

Olej wymieniaj max co 10tys km. Ja wymieniam co 6-8 tyś i nic mi nie stuka, puka ani nic takiego a mam już zrobione 97tyś. O samochód trzeba dbać i nie oznacza to tylko jeżdzenia na myjnie co tydzień.
Ja to panewki to masz niestety przerąbane.
17.01.11

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: kostek_ja » ndz kwie 20, 2008 12:16

Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Bombel » ndz kwie 20, 2008 12:33

kostek_ja pisze:Mam nadzieje że jak to coś poważnego (panewki), to zrobią mi to na gwarancji. Ale i tak wszystko się okaże dopiero jak oddstawie go do serwisu. W każdym razie dzięki za pomoc.
Jak masz jeszcze gwarancje to spoko, ale pisales, ze auto z 2005 roku, a juz mamy koniec kwietnia 2008..
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Idzik » ndz kwie 20, 2008 12:34

Jeszcze ma, pisał że rok od momentu kupna.

Ale chyba niedługo się kończy, jak coś to jest tanio i całkiem świeży :

http://moto.allegro.pl/item348872847_si ... ealny.html

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: kostek_ja » ndz kwie 20, 2008 15:48

Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:04 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

beemek

Re: Tykający silnik ??

Post autor: beemek » ndz kwie 20, 2008 16:02

Bombel pisze: Ale nie przejmuj sie, jak cos to beemek ma taki silnik na sprzedaz ;)
Ja wlasnie trzymam ten silnik na taka ewentualnosc jak Kostka :mrgreen: Moj tez ma tylko 17 tys mil najechane ale jak bys mial Kostek noz na gardle to daj znac to cos pomyslimy ;)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tykający silnik ??

Post autor: Marcin_Os » ndz kwie 20, 2008 16:06

kostek_ja pisze:Jeszcze mam ponad pół roku gwarancji :grin:

Z jednej strony się martwię, ale z drugiej fajnie by było mieć nowiutki silnik jeżeli by dało rade ;) Ale pewnie stwierdzą że go naprawią na gwarancji, albo coś. Z drugiej strony to może być ich wina, bo zaraz po kupnie eMki, kiedy zajechałem ją sprawdzić dali mi zły olej, który puźniej dolałem. Po 2tys km był wymieniony.

Os mam pytanie. Czy podczas wymiany oleju wymienia się cały olej czy część starego zostaje :?:
Nie wiem czy rozumiem dobrze twoje pytanie, nie wiem jak Ci na nie odpowiedzieć. Mechanik odkręca korek, olej cieknie, aż wycieknie, jak wycieknie i już nie leci, to zakręca korek i nalewa nowy olej.
Nie miesza się starego oleju z nowym, nie miało by to żadnego sensu. Wiadomo, że jakaś resztka tam zostanie, no ale nikt silnika nie rozkręca, żeby wycierać go szmatką.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tykający silnik ??

Post autor: kostek_ja » ndz kwie 20, 2008 16:25

Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:04 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ