Tykający silnik ??
Tykający silnik ??
Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tykający silnik ??
panewki?
Re: Tykający silnik ??
Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Tykający silnik ??
Nie ma co panikowac .Ty masz stosunkowo mloda maszyne i tam juz problemu z panewkami nie bylo.Jakkolwiek to co piszesz przypomina mi moj przypadek ale z S50.Jesli stukot sie nie nasila z czasem to proponuje bys dokladnie przejrzal wlasnie plastyki bo moze cos ocierac.Panewka wali bardziej "metalicznie"
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Tykający silnik ??
mi sie zdaje ze nawet przy tych 26 tys panewki tez "siadaja", nie mowie tutaj o Twoim przypadku ale maly przebieg nie jest gwarancja ze nie moga to byc panewki...
oby to cos tego typu jak pisze beemek czyli plastyki
oby to cos tego typu jak pisze beemek czyli plastyki
Re: Tykający silnik ??
a to nie ty Kostek wspominales ostatnio ze jestes przed wymiana oleju???kostek_ja pisze:Przy moim przebiegu (26tys.)??
Re: Tykający silnik ??
Panewki strasznie nie lubia starego lub zuzytego oleju, ktory juz nie ma odpowiedznich wlasciwosci smarnych... Szczegolnie przy ostrym stylu jazdy. Uwazam, ze oliwe przy czestych wypadach na tor trzeba wymieniac czesciej niz wskazuje komputer.
Przy lataniu bokiem i niskim stanie oleju panewki najbardziej dostaja po dupie i przebieg nie ma tu zadnego znaczenia.
Ale nie przejmuj sie, jak cos to beemek ma taki silnik na sprzedaz
Przy lataniu bokiem i niskim stanie oleju panewki najbardziej dostaja po dupie i przebieg nie ma tu zadnego znaczenia.
Ale nie przejmuj sie, jak cos to beemek ma taki silnik na sprzedaz

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Tykający silnik ??
Olej wymieniaj max co 10tys km. Ja wymieniam co 6-8 tyś i nic mi nie stuka, puka ani nic takiego a mam już zrobione 97tyś. O samochód trzeba dbać i nie oznacza to tylko jeżdzenia na myjnie co tydzień.
Ja to panewki to masz niestety przerąbane.
Ja to panewki to masz niestety przerąbane.
17.01.11
Re: Tykający silnik ??
Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:03 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Tykający silnik ??
Jak masz jeszcze gwarancje to spoko, ale pisales, ze auto z 2005 roku, a juz mamy koniec kwietnia 2008..kostek_ja pisze:Mam nadzieje że jak to coś poważnego (panewki), to zrobią mi to na gwarancji. Ale i tak wszystko się okaże dopiero jak oddstawie go do serwisu. W każdym razie dzięki za pomoc.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Tykający silnik ??
Jeszcze ma, pisał że rok od momentu kupna.
Ale chyba niedługo się kończy, jak coś to jest tanio i całkiem świeży :
http://moto.allegro.pl/item348872847_si ... ealny.html
Ale chyba niedługo się kończy, jak coś to jest tanio i całkiem świeży :
http://moto.allegro.pl/item348872847_si ... ealny.html
Re: Tykający silnik ??
Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:04 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Tykający silnik ??
Ja wlasnie trzymam ten silnik na taka ewentualnosc jak KostkaBombel pisze: Ale nie przejmuj sie, jak cos to beemek ma taki silnik na sprzedaz


Re: Tykający silnik ??
Nie wiem czy rozumiem dobrze twoje pytanie, nie wiem jak Ci na nie odpowiedzieć. Mechanik odkręca korek, olej cieknie, aż wycieknie, jak wycieknie i już nie leci, to zakręca korek i nalewa nowy olej.kostek_ja pisze:Jeszcze mam ponad pół roku gwarancji![]()
Z jednej strony się martwię, ale z drugiej fajnie by było mieć nowiutki silnik jeżeli by dało radeAle pewnie stwierdzą że go naprawią na gwarancji, albo coś. Z drugiej strony to może być ich wina, bo zaraz po kupnie eMki, kiedy zajechałem ją sprawdzić dali mi zły olej, który puźniej dolałem. Po 2tys km był wymieniony.
Os mam pytanie. Czy podczas wymiany oleju wymienia się cały olej czy część starego zostaje
Nie miesza się starego oleju z nowym, nie miało by to żadnego sensu. Wiadomo, że jakaś resztka tam zostanie, no ale nikt silnika nie rozkręca, żeby wycierać go szmatką.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Tykający silnik ??
Post usunięty
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:04 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.